[gilug.org] Controlador JMicron

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-05-02 14:50:18 UTC

> Els problemes amb les plaques intel sol vindre a traves dels pata i no
> dels sata i el mateix problema que vaig tindre jo amb el linux el van
> tindre tots els usuaris de M$ Vista ja que tampoc hi havia controladors
> per a ells.

exacte, per la informacio que vaig treure era una incompatibilitat entre els
dos controladors, el ide jmicron i el ide-generic, i aconsellaven compilar un
nou kernel sense incloure ide-generic

podem buscar al google sobre la compatibilitat de la placa amb Linux,
http://www.google.es/search?num=20&hl=ca&q=Asus+M2N-SLI+Deluxe+linux+kernel+JMicron+JMB363+SATA+&btnG=Cerca&meta=

en aquesta URL diuen va be amb el kernel 2.6.18 i inclus amb el kernel 2.6.16
va perfecte,
http://www.linuxquestions.org/hcl/showproduct.php?product=3508&cat=myprod

Salut,

Jordi Pujol