[gilug.org] Transit distribuit, ample de banda repartit

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-03-29 08:48:54 UTC

El que vols fer es diu interface bonding.. és quelcom força habitual,
però t'ho hauries de mirar amb calma, per muntar-ho bé and NAT i tot.

El mòdul aquest del kernel el que fa és balancejar el tràfic entre les
interfícies, però a mi em queden alguns interrogants per respondre, a
veure si algú de la llista ho sap:
a) si el bonding només contempla el tràfic sortint o pot balancejar la
sortida en funció del tràfic entrant
b) si el bonding permet un balanceig amb amples de banda configurables
per soft, ja que si els routers DSL són ethernet i a velocitats de
conneció diferents, físicament les dues interfícies es veurien com
10/100/1000 mbps, i el balanceig no seria òptim.

Sento afegir més interrogants, Narcís :P

Quim