[gilug.org] (segona part)

March gmail march masip gmail com
2007-03-26 18:48:46 UTC

2007/3/26, Jordi Pujol <>:

> A Dilluns, 26 de Març de 2007 20:18, March gmail va escriure:
> sudoers

> serà
> les
>
> alguns exemples si us plau !
> quina diferencia hi ha amb els permisos de root segons la distribucio ?

Perdó no m'he explicat prou bé, no em referia als permisos de root, sino a
permisos d'usuaris en general, teniem que respondre si pots esborrar fitxers
d'un directori del qual no ets propietari (ni del grup), i la resposta del
professor, era :"Depèn dels permisos del directori a on està el fitxer. Si
tenim permís d'escriptura sobre el directori llavors SI.", doncs un company
de classe, que també llegeix la llista, ens va demostrar que depén la versió
de linux això no és cert, si pots esborrar-lo tot i no ser-ne propietari i
no complir aquestes "regles".

A la universitat "funcionen", les 4 màquines mal contades que tenen, amb
redhat enterprise 4, i la versió de demostració de la negació era debian.

--
Salut,

March.
Linux registered user: #356760