[gilug.org] Respondre a la llista

Tevi tevi mates gmail com
2007-03-26 17:30:39 UTC

A Dilluns 26 Març 2007 18:50, Jaume va escriure:
> [...]
> 1.- si no em falla la memòria, al moment de subscriure se'm va preguntar
> si volia rebre totes les entrades al meu correu o només aquelles en que
> jo intervingués (o quelcom similar); a partir d'aquí, jo només estic
> veient al programa d'email els meus items i el resum setmanal; si vull
> veure tot, he d'anar a la web.
>
> 2.- si a thunderbird vull contestar a un ítem que ha posat en Jordi, li
> dic "respon" i ho fa al primer dels que té al mail implicat (en Jordi,
> en aquest cas) però no a la llista; per enviar-ho a la llista he de
> posar "respon a tots" i després treure en Jordi

Sempre és una opció. També pots fer servir el Kmail que sí que té aquesta
possibilitat ;)

> 3.- amb xUbuntu el programa específic per a fer tot això deu ser el
> Akregator, suposo; però en el cas de la nostra llista, quina ha de ser
> la URL ?
mmm, diria que no. l'Akregator serveix més aviat per fils del tipus RSS o
ATOM, però no llistes de correu. És a dir, a no ser la web del gilug envii
els canvis a la llista a través de rss no serviria.