[gilug.org] Respondre a la llista

Jaume jaumevinyet gmail com
2007-03-26 16:50:15 UTC

anem a pams:
1.- si no em falla la memòria, al moment de subscriure se'm va preguntar
si volia rebre totes les entrades al meu correu o només aquelles en que
jo intervingués (o quelcom similar); a partir d'aquí, jo només estic
veient al programa d'email els meus items i el resum setmanal; si vull
veure tot, he d'anar a la web.

2.- si a thunderbird vull contestar a un ítem que ha posat en Jordi, li
dic "respon" i ho fa al primer dels que té al mail implicat (en Jordi,
en aquest cas) però no a la llista; per enviar-ho a la llista he de
posar "respon a tots" i després treure en Jordi

3.- amb xUbuntu el programa específic per a fer tot això deu ser el
Akregator, suposo; però en el cas de la nostra llista, quina ha de ser
la URL ?

4.- potser a la web del gilug, s'hauria d'explicar tot això, no ?  Els
nous ens tornarem ximples !!  (o només aguantarem els més tossuts)