[gilug.org] ubuntu i jmicron

David Casals hakd0c telefonica net
2007-03-26 16:38:36 UTC

En/na Jordi Pujol ha escrit:
> aquii si que expliquen el problema, es clar que es el kernel
> i es veu que encara passa amb el 2.6.20
>
>   * Systems with JMicron IDE(PATA) chipsets may experience a crash on
>     boot. This was not fixed in time for beta release, but a planned
>     kernel upload just after release will rectify the problem. A work
>     around has not been tested, but would involve blacklisting the
>     `generic` kernel module.  https://launchpad.net/bugs/84964
>

> A Dimecres, 21 de Març de 2007 11:30, Jordi Pujol va escriure:

No cal fer tants invents, amb descarregar un livecd actualitzat de la
edgy n'hi ha de sobres.

La veritat es que jo ho havia provat amb la versió que tenia a les mans
que era d'abans de nadal i avui ho he descarregat un altre cop el cd
d'instal·lació i ja s'ha instal·lat sense inconvenients.

Encara no he provat tot el hardware o sigui que encara no se què
funciona i què no.