[gilug.org] Menu de programes

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-03-21 11:04:01 UTC

A Dimecres, 21 de Març de 2007 11:50, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Bones,
>
> He instal·lat la XUbuntu 6.06 en un PC de 75MHz, 80Mb de RAM i 1.200Mb
> de disc dur. Tot ha anat bé, excepte que no deu haver quedat ben creat
> el menú de programes, perquè només s'hi veuen les opcions principals com
> "Executa", i poca cosa més. No s'hi veuen els enllaços a programes, tot
> i que aquests estan instal·lats i funcionen.

amb maquines amb tant poca ram s'ha de tenir una particio de swap, perque sino
l'entorn grafic ni tant sols respon,
pero clar, nomes tenim 1,2 GB de disc hauriem de dedicar 256MB al swap

> He vist que amb el botó secundari del ratolí es pot editar aquest menú,
> i des del mateix editor es permet exportar-lo i importar menús d'altres
> sistemes XUbuntu.
> Algú em podria enviar una exportació d'aquest menú de programes per a
> poder arreglar el d'aquest ordinador?

te el fitxer swap ?
Ubuntu no s'ha instal.lat be, es segur que la maquina funciona correctament ?