[gilug.org] ubuntu i jmicron

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-03-21 09:04:18 UTC

A Dimarts, 20 de Març de 2007 18:28, David Casals va escriure:
> En/na Jordi Pujol ha escrit:

> Bueno amb l'alternate install de la feisty dient una instal·lacio oem i
> amb el all-generic-ide em permet continuar la instal·lació.
>
> Mes endevant ja diré què tal ha anat.

ara que hi penso, vaig llegir que a més de la incompatibilitat del disc dur
també hi ha incompatibilitat amb el bus AGP,
i no ho varen solventar fins al kernel 2.6.19.1
potser tampoc funcionara el driver de la targeta gràfica,
crec que seria millor amb una altra màquina fer una instal.lacio minima en
disc i actualitzar-la amb la ultima versio del kernel

després posar aquest disc a la maquina nova, i a veure que fa l'ultim kernel