[gilug.org] ubuntu i jmicron

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-03-20 16:23:26 UTC

A Dimarts, 20 de Març de 2007 16:57, David Casals va escriure:
> En/na Jordi Pujol ha escrit:

> Si hi ha els 2, almenys aixo posa a la pagina d'Asus

> En aquest cas tinc 4 per Intel (un client)

he vist a la web que hi ha seriosos dubtes de que hi hagin drivers per aquest
hardware,

G965, ICH8, ADI-Soundmax HDA.  Realtek 8168/8111

potser amb el kernel 2.6.19 o el 2.6.20, per exemple amb Knoppix 5.11 (amb
kernel 2.6.19.2) o un disc d'instal.lacio preparat expressament amb la ultima
versio del kernel.