[gilug.org] Hola gent!

Pepitu Vadecurt mestrefona yahoo es
2007-03-16 19:28:18 UTC

Brrrr perdó per tanta sumsumcorda...

Lo de les keys ho deia perquè quan intento engegar l'automatix em surt el següent missatge:

Sorry automatix can not continue because some keys could not be downloaded, please try again later

I això m'ho fa sempre (ho he provat aquesta tarda i ara al vespre)

Salut.

Eduard Carreras i Nadal <> escribió: El 16/03/07, Pepitu Vadecurt  ha escrit:
> Ostres, gràcies per l'ajuda però continuo topant amb tot... no m'acaba
> d'anar bé.
>
> - ho he provat amb tres arxius wmv i no va
> - lo de l'automatix ho he fet tot seguint les instruccions i tot va bé fins
> que faig:
>     sudo apt-get update
> Llavors surt:
>
> W: GPG error: http://www.getautomatix.com dapper Release: Les següents
> signatures no s'han pogut verificar perquè la clau pública no està
> disponible: NO_PUBKEY CC919A31E23C5FC3
> [...]

Per això no et preocupis, és només un avís :) diguent que no tens la
clau públic de automatix i no es podran verificar els paquets, però no
passa re. T'hauria de deixar continuar.

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal