[gilug.org] ubuntu...

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-03-14 11:51:42 UTC

Bé, no és per ser escrupulós, pero jo afegiria al <Directory />:
Order allow, deny
Deny from all

ni que sigui per fer-ho explícit.

De tota manera, mira a veure si et funciona primer sense tot el bloc
d'autentificació (Treu les opcions Auth), a veure si pots accedir a
qualsevol document del domini virtual, que no sigui que utilitzi un
handler incorrecte o tingui algun altre problema de permisos.

Per la resta... mira de passar el tail de l'error.log a veure què ;)

Quim