[gilug.org] Fwd: Re: aiiiiiiiiii!

Tevi tevi mates gmail com
2007-03-13 19:41:17 UTC

----------  Missatge reenviat  ----------

Subject: Re: [gilug.org] aiiiiiiiiii!
Date: Dimarts 13 Març 2007 18:58
From: Tevi <>

A Dilluns 12 Març 2007 11:07, Roser Rimbau va escriure:
> Hola hola hola.
> He estat avui a Celrà, contenta com unes pasqües amb el Kubuntu, i ara que
> sóc a casa diu que no vol funcionar. O sigui, quan inicio me demana el
> KUBUNTU LOGIN, li poso el meu nom i després li poso la contrasenya però
> res, d'allà no sortim.
> Me surt una finestreta que diu: : i un parell de símbols més,
> i ja no sé què més dir-li.

Això vol dir que entres al sistema però el problema ve amb les X (les
finestres)

Jo t'avanço que no tinc experiència amb KUbuntu estrictament, però sí una
 mica amb debian. Jo provaria de reconfigurar el gestor de finestres de la
 següent manera:

entres com a roser i contrasenya, arribes a
escrius: su
:~$ su
et demana la constrasenya del superusuari o root, que li hauries d'haver
 donat mentre instal.laves el sistema.
Si això funciona enlloc de , tindràs
Aleshores prova
dpkg-reconfigure xserver-xorg