[gilug.org] comptes, xerrades etc ....

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-03-11 15:29:31 UTC

Bones llista!!! torno a la càrrega ...
Com estan els comptes del gilug ? El domini ja es va pagar, no ???
els cd's de debian que vaig donar van ser 3 o 4 em sembla .... Per
tan ... res :P
Després ... mmm pk no penjem la documentació que es va crear per fer els
tallers a la web ? la meva xerrada està penjada parcialment ... ja que
currar-me una xerrada de debian amb e17 de nou ... amb tots els passos a
seguir per instal·lar la debian ... no ho vaig guardar ... ja que ho
deia de veu ... però bé ... la de l'e17 està pujada al gilug, com a
reply de com posar l'enlightenment 17 ....
Crec que seria molt bo que publiquessim xerrades, la de debian, la
d'ubuntu i totes les altres ... :S Asterisk, rubyonrails ... etc etc etc

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com