[gilug.org] Materal I Jornada del GiLUG

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-03-09 15:11:57 UTC

Bones, jo portaré un 1500 que no sé per què no m'arranca ... no veig la
pantalla. Un xic d'històries del kronen :S aquest pc el volien llençar
pk donava problemes l'empressa on vaig estar aquest estiu, ars nova
infografia.Jo el vaig recullir i vaig posar-hi un hd on hi tenia
instal·lat debian amb el meu LAMP amb drupal com a web.
El duré a veure si el podem salvar entra tots :S ja que jo ja no sé
gaire què fer-hi :S
També portaré 10 copies de debian testing (que em sembla que ara ja és
l'estable) que són de net install, per tal de poguer instal·lar i
configurar-ho l'enlightenment 17 i, per suposat, la debiani tot això...
Espero que amb 10 cd's n'hi hagi suficient com per poder fer la xerrada
bé davant dels pc's que la gent porti.
Ens continuem llegit o veient demà a la fàbrica de celrà .
Fins demà!!

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com