[gilug.org] Materal I Jornada del GiLUG

xevi xavier elsud org
2007-03-09 10:05:49 UTC

Hola, veig que ja no fa falta l'AP. Teniem un AP a la màquia?
Un AP és un AudioProjector? ...si és així diria que no està a la màquia sinó
que el té gent de la CUP o Maulets. Tampoc és de la màquia en tot cas.

Si un AP fos un altre aparell més estrany, doncs ja no sé, però en tot cas si
digueu que a la màquia n'hi ha un, aquest es pot fer servir sense cap
problema. Tot el que hi ha a la màquia és del poble.

Saluts!

A Divendres 09 Març 2007 08:43, David Casals va escriure: