[gilug.org] apt-proxy

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-03-08 15:18:50 UTC

Mola!!!! però jo tinc ganes de posar l'enlightenment 17!! :'( sinó
guardo l'arbre de directoris i fitxers que m'he hagut de baixar per tal
de poguer-lo compilar de cvs ....
Jo kde i gnome ... sincerament, no en tinc ni punyetera idea :S Utilitzo
l'enlightenment 17 desde fa una mica de temps .... i he "abandonat"
l'escritori kde, gnome, sawfish, wmaker, etc, etc, etc ...
Jo he cremat 10 cd's de debian testing de la net-install tal i com es va
quedar per tal de poguer fer l'instal·lació de les aplicacions i tot el
tinglado ...

El dj 08 de 03 del 2007 a les 16:02 +0100, en/na Jordi Pujol va
escriure: