[gilug.org] apt-proxy

David Casals hakd0c telefonica net
2007-03-08 08:00:46 UTC

En/na Marc Furtià i Puig ha escrit:
> El dc 07 de 03 del 2007 a les 16:17 +0100, en/na David Casals va
> escriure:

> L'enlightenment l'has de descarregar desde cvs, amb l'arxiu que
> t'adjunto en aquest correu.
> Merci !!!!
> Si tens algun problema es pot baixar:
> wget https://omicron.homeip.net/projects/#easy_e17.sh
> Merci!!!! 1 altra cop :P

He intentat descarregar de l'enllaç i em respon:

:~$ wget
--no-check-certificate
--08:56:26--  https://omicron.homeip.net/projects/
           => `index.html'
Resolent omicron.homeip.net... 88.72.215.85
S'està connectant a omicron.homeip.net|88.72.215.85|:443... conectat.
AVÍS: S'ha produït un error en la verificació del certificat per a
omicron.homeip.net: self signed certificate
HTTP: Petició enviada, esperant resposta... 200 OK
Longitud: no especificat [text/html]

    [  <=>                                ] 8,214
37.44K/s

08:56:27 (37.33 KB/s) - s'ha desat «index.html» [8214]

He hagut d'afegir el --no-check-certificate, perquè està signat per ell
mateix i no el vol. M'ha descarregat un index.html i no el de l'enlightment