[gilug.org] esborrar fitxers recursivament

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-03-07 10:49:16 UTC

A Dimecres, 7 de Març de 2007 10:50, Leopold Palomo-Avellaneda va escriure:
> A Dimecres 07 Març 2007 10:41, David Casals va escriure:

> find  /var/compartit -iname '*david*' -print0 | xargs -0 rm -f

jo també estic amb aquesta idea,

buscar i eliminar els fitxers *.bak d'aquest directori i en els subdirectoris

find -name *.bak | xargs rm -f

buscar i canviar un text en els fitxers *.java d'aquest directori i en els
subdirectoris

find -name *.java | xargs perl -pi -e 's/org.program/org.program1/g'