[gilug.org] Base de dades amb OpenOffice

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2007-03-01 14:41:58 UTC

Ho vaig provar fa temps amb el driver ODBC connectat a una base de dades
mysql. Era moooooooolt lent (era la versió 1.9 crec, amb la nova no ho he
provat). Tant lent que vaig decidir que les meves bases de dades, encara que
fos del llistat de la compra de casa, les faria amb Apache,Mysql, php, html i
el Firefox per navegar-hi i "andandu".

Xavier de Palau

A Dijous 01 Març 2007 13:43, Narcis Garcia - GiLUG va escriure: