[gilug.org] Progress Database + ODBC

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-03-01 08:14:49 UTC

A Dimecres, 28 de Febrer de 2007 21:49, Xavier Diumé i Felip va escriure:
> A Dimecres 28 Febrer 2007 20:39, Jordi Pujol va escriure:
>
> No, pel que sé (de bona font) Progress funciona correctament amb linux i
> fer una migració de Windows a Linux és tant senzill com instal·Lar-lo en un
> linux i copiar l'arxiu de la base de dades.
>
> El problema és que els drivers que hi ha son de pagament, tot i que jo he
> tingut accés a una versió antiga. No sé si és problema de la versió, que no
> pot anar amb una ubuntu (que és on ho estic provant) o què passa.

aixó de que son de pagament, ara ja fa temps que no ho comprovo, pero jo
sempre havia cregut que hi anaven inclosos...

ja ho deia que hi havia un altre problema,
si fas servir una versió antiga dels drivers, ja queda tot clar,

personalment no puc pas dir que he fet lo contrari, pero en totes les feines
que he estat els informatics sempre hem de mirar d'estalviar i passar-les
molt p...iiii per culpa d'algun garrepa que no es vol gastar un centim en lo
que per nosaltres es fonamental, tenir bones eines, tant en soft com en hard,
i lo pitjor de tot es que moltes vegades aquest garrepa que nomes ens toca els
c....piiii es el que ens dirigeix la feina i, en teoria, ens hauria d'ajudar,