[gilug.org] Es pot fer?

2007-06-16 10:31:19 UTC

Jo això sempre ho he fet amb el VLC. El què sol ser més "punyetero" és
el tema de la URL a capturar, ja que de vegades el lloc-web requereix
que la petició vingui del mateix navegador que estava visitant-la, i
potser amb una "cookie".
El primer pas és aconseguir que el VLC t'ho reprodueixi, i una vegada
aconseguit anar a per què t'ho guardi.

(la captura d'una sortida de so amb Audacity no la coneixia)

En/na Miquel Casanovas Puigvi ha escrit: