[gilug.org] KDE i Gnome

xavi linux xavi linux gmail com
2007-06-12 23:41:20 UTC

ep.salut company
en gradaria no ho tinc "medit amb mb" pero jo he tret el compiz i el beryl i
si vols l'ordinador per un ús normal de treball,  navegar, etc; puc dir que
va molt mès rapid el processos d'apagt i engejat també, consti que he fet
com tu he pasat de  kde a gnome i la veritat i he sortit guanyant..

si et serveix d'alguna cosa aqui queda

<Salut>

Xavi

El 09/06/07, Narcis Garcia - GiLUG <> ha escrit: