[gilug.org] apache i ssl amb ubuntu

David Casals hakd0c telefonica net
2007-06-08 08:34:28 UTC

En/na Jordi Pujol ha escrit:
> A Divendres, 8 de Juny de 2007 08:59, David Casals va escriure:

> donç ja esta,

> crec que cada certificat serveix per lo seu, un pel nocat i l'altre per
> l'apache i no tenen perque ser iguals

Amb Fedora i Gentoo es el mateix, tant amb apache 1.3 com el 2.0 tots
dos usen el del gnupg, sense haver d'utilitzar el certificat generat per
openssl i que tant el windows, linux o mac (clients) m'agafen a la
perfeccio.

Si ho poso per separat el NoCat falla donant un error 500 a través de
l'Apache.

Si intento posar el del Nocat com a unic, l'apache em diu que no troba
un certificat valid.

Si poso el de l'Apache sol el Nocat diu que no troba un certificat valid.