[gilug.org] volcanica 2007

2007-06-07 18:11:27 UTC

Potser no pots fer una "install party" de Debian, igual com jo no en puc
fer una de Compiz/Beryl, que és el què m'agradaria.

La meva opinió és que una xerrada, demostració o classe, es pot donar si
un ho pot assajar abans a casa perfectament. Perquè sinó, a la
informàtica els imprevistos estan garantits.

En/na Marc Furtià i Puig ha escrit: