[gilug.org] Kdenlive i Cinelerra

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-06-04 15:52:38 UTC

Hola a tots,

pel kdenlive, he trobat un lloc que diu (en frances) els paquets de
dependencies i com s'instala en Ubuntu,

http://doc.ubuntu-fr.org/kdenlive

per cinelerra, també hi ha altres fonts, per exemple:

http://www.kiberpipa.org/~gandalf/blog/?p=77

    1. Make sure you have universe, multiverse and restricted repositories
enabled
    2. Add the following repository to your sources.list file, according to
your CPU type:

    - i686:
    deb http://www.kiberpipa.org/~gandalf/ubuntu/feisty/cinelerra/i686/ ./
    - athlonxp:
    deb http://www.kiberpipa.org/~gandalf/ubuntu/feisty/cinelerra/athlonxp/ ./
    - pentium4:
    deb http://www.kiberpipa.org/~gandalf/ubuntu/feisty/cinelerra/pentium4/ ./

    3. apt-get update ; apt-get install cinelerra

diria que es poden instalar, amb poca feina ...
sino la ultima solucio és recompilar-los,

Salut,

Jordi Pujol

A Dilluns, 4 de Juny de 2007 15:20, Albert Coronado va escriure: