[gilug.org] Kde Gutsy NO accentua en Catalá bè?? ( nomès aqui)

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-07-30 09:50:26 UTC

A Dilluns 30 Juliol 2007 11:29, xavi linux va escriure:
> Ep
>

>  Hola i gracies
>
> pero un cop fet aixo ke faig?, no em surt l'opcio de ca  quant vull cambiar
> l'idioma

home, has preguntat pel teclat,

vols dir l'idioma del kde ?
amb quin idioma vares instal.lar el sistema ?

el català s'ha dínstal.lar com a idioma alternatiu,
amb el superusuari

apt-get install aspell-ca icatalan wcatalan myspell-ca language-env
util-linux-locales iceweasel-l10n-ca kde-i18n-ca openoffice-l10n-ca

executa
dpkg-reconfigure locales
i selecciona  ca_ES.UTF-8 i en_US.UTF-8
el idioma en què vares instal.lar el sistema ha de ser el principal

i despres posa al $HOME/.bashrc de l'usuari

export LANG="ca_ES.UTF-8"