[gilug.org] Recuperacio de dades MySQL

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-07-13 09:56:21 UTC

Algunes dites,

Home previngut val per dos !

No es pot treure informació d'on no n'hi ha !

En alguns sistemes de fitxers es poden recuperar els fitxers borrats editant
en hexadecimal i saben quins bytes s'han de canviar, però aquest tema no està
dintre de la informació de la que disposo, Ho sento,

A Divendres, 13 de Juliol de 2007 11:37, xavi linux va escriure: