[gilug.org] Consolas ALT+F1, F2, etc

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-07-02 18:38:28 UTC

El dl 02 de 07 del 2007 a les 19:18 +0200, en/na xavi linux va escriure:
> Salut Llista¡¡
>
> Os volia consultar el seguent a veure si algu en te idea:
>
> Tinc la Feisty instalada al portatil i quant faig  ctrl+F3
> (p.exemple), el tamany de las fonts es bestial...el cas ès que las x
> estan bè, i es veu de conya, algú te idea de com cambiar-ho si es pot
> , recordo que a debian si al instal.lar posava vga=791 sortian = que
> el tamany de las x, pero esta clar que ubuntu té llimitacions.
>
> El soft es ubuntu Feisty 7.04 (no actualitzat, instal, neta)
>
> maquinari dual core , amb grafica navidia 7400

A veure, això del vga=791 és la solució no ?
Has de modificar el teu menu.lst que està al /boot/grub/menu.lst i l'has
de deixar més o menys així :
title           Debian GNU/Linux, kernel 2.6.18
root            (hd0,0)
kernel          /boot/vmlinuz-2.6.18 root=/dev/hda1 ro vga=792
initrd          /boot/initrd.img-2.6.18
savedefault