[gilug.org] El Firefox que no para de 'xuclar'

2007-07-02 07:32:37 UTC

Hola a tothom,

Fa més d'un mes que vaig instal·lar en un ordinador una Ubuntu GNU/Linux
7.04, que té accés a internet a través d'un router amb modem tradicional
(56Kbps). A la mateixa xarxa hi ha un segon ordinador amb K-DEMar
GNU/LInux 4.3.1

El què m'he trobat és que quan es fa servir el primer ordinador (Ubuntu)
i s'obre el navegador M.Firefox, la velocitat de navegació és sovint
inferior a la del segon ordinador (K-DEMar) encara que estigui sol, i
quan tanco el navegador M.Firefox el transit amb la xarxa internet
segueix anant "a tope" durant una estona.

Semblaria que el M.Firefox es descarrega paral·lelament sempre alguna
cosa, tot i que tingui totes les opcions d'actualització desactivades
(el sistema operatiu també).
Si després de tancar M.Firefox executi "killall firefox-bin" em diu que
no hi ha cap procés amb aquest nom, i el modem segueix anant "a tope"
amb el transit de dades durant uns minuts.

Algú sap què passa?