[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2007-01-31 22:14:25 UTC

A Dimecres 31 Gener 2007 18:22, Joan Guillén va escriure:
> Bon dia:

Bon vespre Joan, i companyia.

> Només volia deixar clara una cosa:  La meva opinió totalment respectable
> com la de qualsevol altre del grup:

Evidenment. I la meva.

> [...]
> vulguis. Però si us plau sigues més sociable i comprensiu, no trobo cap
> explicació de la teva irritabilitat.
>
> Primer: Si el que vols és motivar i moure la gent no tractis de fer algo
> per collons sino fer algo a gust. No pots obligar a ningú. Simplement si
> vols col·laborar, col·labora, si vols fer un curs d'iniciació a GNU/Linux
> fes-ho, però no et posis borde p.q. no aconseguiràs res.
>
> Segon: Quedem un dia i parlem-ne amb la gent que estigui disposada a
> dedicar-hi el seu temps a muntar una jornada. Fes crítica constructiva no

Buenoooooooo...
Conec molt poquet a la gent. A una dotzena. Auns més que a d'altres. I en Marc
puc dir que és bona gent (encara que em deus aquell curset d'iniciació, eh?
XD)
Cadascú és com és i potser en Marc voldria fer molt més del que fa i potser no
vol demostrar res a ningú sino a ell mateix. Potser és que és d'aquella gent
que quan es compromet amb algú/quelcom li costa deixar-ho i potser
està "liat" amb diverses històries i deixar la que ara potser l'engresca
menys li és difícil (és com el tabac, o ho deixes de cop o no pots
deixar-ho). Potser té molta empenta i molta energia per gastar (ai!!
joventut...)
O potser la cago i no és res d'això  ;-)
De totes maneres em penso que va bé tenir a gent com en Marc, li
dóna "vidilla" al grup.
Quant a la resta crec que tots teniu/tenim una mica de raó, però ja se sap,
tants caps tants barrets.

> [...]
> * Material que necessitarà (CD's, DVD's,...)
> * A quines persones va dirigit
> * Si té algun cost (voleu fer carpetes, o donar llibretes, bolis... Potser
> alguna entitat col·laboradora (bancs, caixes, diputació, ajuntament,
> Consell comarcal, Universitat, ...) podrien fer una aportació ... P.q. heu
> pensat amb algun tipus de difusió que no sigui a la xarxa?
> * Difusió (Es podrien fer taules rodones a Col·legis, Instituts, Centres
> Cívics...)
> * Reflexió "Quin és el nostre objectiu", p.q. si cadascu té una idea,

Totalment d'acord. (O sí, però cadascú pel seu compte).

> Quart: Siguem "oberts" de ment i no sectaris, no es tracta de donar la
> cara,(escriure és molt fàcil) sino parlar menys i fer més.
>
> Cinqué: No em de demostrar res a ningú, jo almenys no haig de demostrar res
> a ningú, no sé si tu has de demostrar algo ... Senzillament promoure.... Es
> pot fer de 40.000 mil formes diferents....
>
> Sisé: Aquest dissabte al matí qui vulgui podem quedar per fer una xerrada
> per concretar més coses.... Informalment si voleu i tot seguit ho enviem a
> la llista.
>
> Penseu en quedar quasi periòdicament per veure'ns LES CARES ;) de tant en
> [...]

Ara t'escolto! A veure si ens desenganxem una mica de les màquines i ens
trobem de tant en tant, que per això em vaig fer jo del Gilug!!!
No, sense conyes, malgrat tot el que es pugui fer a través de la llista, una
trobadeta/quedadeta, unes birretes (als qui els agrada), algún sopar, crec
que pot fer més per donar vida al Gilug del que ens pensem.

> Salutacions i encara que no ho sembli estic viu! I segueixo la llista. I si
> no ha quedat clar m'ofereixo per fotre un cable!!!

Mira, Jo volia dir el mateix.