[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Oriol Pellicer oriol elsud org
2007-01-31 21:21:07 UTC

A Dimecres 31 Gener 2007, Xavier de Palau va escriure:
> Que coincideixen en les mateixes dates???
> Personalment no veig cap inconvenient en que es facin les dues.
> La del gilug potser no tindrà tanta repercussió, però pot venir aquella
> gent que l'espanta la paraula universitat pensant que no serà del seu
> abast. A mi em vindria bé fer una cosa a "petit comité", per tant de moment
> m'apunto a la proposta de l'Oriol. I si a l' Udg en monteu alguna i us fa
> gràcia un dels meus temes, només m'ho heu de dir, i si puc, segurament
> també vindria.
>
> D'eutanàsia res i tampoc pals a les rodes. Que aquí cada vegada que algú
> [...]

Tens tota la raó, i ara que sembla que les coses estan ja més clares i que no
hi ha problema per fer més d'unes jornades de programari lliure (només
faltaria ;), comencem a concretar? Vinga doncs, després d'aquest parèntesi de
moment el sabem és això:

- Data: 10 de març de 2007 (si no va bé que es digui)
- Llocs possibles: De moment hi ha el que va proposar l'Eduard (La Fàbrica),
si no en surt cap més ja es podria anar demanant (què et sembla, Afro?)
- Tallers/Xerrades:
-> Música/multimèdia (Xavier)
-> OpenOffice/Mozilla (Narcís?)
-> Asterisk (Oriol)
-> etc. (aneu dient)

Us animo a que presenteu proposes, que segur que teniu alguna cosa a dir! ;)

Potser seria bo que fixéssim una data per tancar el calendari, per tal de
tenir prou temps per fer algun cartell, programació, etc. Què us sembla si
posem com a data màxima per a presentar tallers o xerrades a mitjans de
febrer?

Salut!

PD: Després d'escriure tot això he vist el mail d'en Joan (que ha arribat tard
perquè s'havia quedat encallat per no sé quin motiu, perdó :P), i estic
d'acord en planificar el tema, o sigui que si voleu podem quedar, però crec
que ho podríem organitzar des de la llista.

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg