[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Joan Guillén joan ginesguillen com
2007-01-31 17:22:59 UTC

Bon dia:

Només volia deixar clara una cosa:  La meva opinió totalment respectable com
la de qualsevol altre del grup:

Marc Furtià i Puig:
En comptes de renegar tant, criticar tant, posar a parir o posar en dubte
qualsevol iniciativa, projectes, idea que es pugui fer m'agradaria que
fessis una mica de reflexió d'aquest grup:
No siguis tant negatiu sembla que t'hi juguis un sou o la vida.

No sé si saps que implica organitzar unes jornades o jornada ben fetes.
Primer de tot:
Quin temari, a qui va dirigit, dies possibles, lloc, difusió mediàtica,
col·laboradors, organitzadors, "patrocinadors".
No sé l'experiència que tens organitzant aquests tipus d'esdeveniments, ni
com de ben parit ho vols organitzar o si només vols organitzar això per
alimentar el teu EGO i poder dir-lis als teus colegues que ets "un freak de
cuidado"

Jo quan puc i em ve de gust hi col·laboro. Quan col·laboro m'agrada
trobar-me un bon ambient i gent predisposada a compartir el seu temps i les
seves inquietuds per disfrutar.

Tot això implica dedicar-hi un temps, unes hores, uns dies i poder fer
coincidir a varia gent, que treballa o no, que té obligacions... Que si
col·labora no és p.q. estigui avorrit o no sapiga que fer per matar el
temps. Normalment es col·labora de forma altruista, p.q. t'agrada aprendre
coses noves, ajudar a gent que no en sap i p.q. normalment ho tens com a
hobby o directa o indirectament tens alguna relació al món GNU/Linux.

Per tant p.q. un grup funcioni no cal amenaçar que el matem o fem el que
t'agradraria fer a tu. Hi ha més gent amb perfils molt variats, amb vides
molt diferents. Pensa que no tots som com tu.
Posa't a la pell dels altres i reflexiona. Ets lliure de fer el que vulguis.
Però si us plau sigues més sociable i comprensiu, no trobo cap explicació de
la teva irritabilitat.

Primer: Si el que vols és motivar i moure la gent no tractis de fer algo per
collons sino fer algo a gust. No pots obligar a ningú. Simplement si vols
col·laborar, col·labora, si vols fer un curs d'iniciació a GNU/Linux fes-ho,
però no et posis borde p.q. no aconseguiràs res.

Segon: Quedem un dia i parlem-ne amb la gent que estigui disposada a
dedicar-hi el seu temps a muntar una jornada. Fes crítica constructiva no
destructiva
> però sincerament, penso que o el
> gilug mostra d'una vegada per totes que es viu o QUE ES MORI D'UNA
> VEGADA PER TOTES!!!! total, no fem res, i jo el primer ....

Tercer: Fem un llistat:
* Tema (Petit guió - index)
* Persona/es encarregada/es de preparar-ho
* Temps aproximat duració (1 hora, 2 hores...)
* Material que necessitarà (CD's, DVD's,...)
* A quines persones va dirigit
* Si té algun cost (voleu fer carpetes, o donar llibretes, bolis... Potser
alguna entitat col·laboradora (bancs, caixes, diputació, ajuntament, Consell
comarcal, Universitat, ...) podrien fer una aportació ... P.q. heu pensat
amb algun tipus de difusió que no sigui a la xarxa?
* Difusió (Es podrien fer taules rodones a Col·legis, Instituts, Centres
Cívics...)
* Reflexió "Quin és el nostre objectiu", p.q. si cadascu té una idea,
objectiu diferents no anirem enlloc.

Quart: Siguem "oberts" de ment i no sectaris, no es tracta de donar la
cara,(escriure és molt fàcil) sino parlar menys i fer més.

Cinqué: No em de demostrar res a ningú, jo almenys no haig de demostrar res
a ningú, no sé si tu has de demostrar algo ... Senzillament promoure.... Es
pot fer de 40.000 mil formes diferents....

Sisé: Aquest dissabte al matí qui vulgui podem quedar per fer una xerrada
per concretar més coses.... Informalment si voleu i tot seguit ho enviem a
la llista.

Penseu en quedar quasi periòdicament per veure'ns LES CARES ;) de tant en
tant que sempre serà més agradable.

Salutacions i encara que no ho sembli estic viu! I segueixo la llista. I si
no ha quedat clar m'ofereixo per fotre un cable!!!
Joan Guillén