[gilug.org] Proposta cartell

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-02-28 18:44:18 UTC

El dc 28 de 02 del 2007 a les 16:34 +0100, en/na guerau va escriure:
> [...]
>
> diria que el problema de la impressió és degut a que al principi, hi
> havia el logo original de la mozilla foundation que és un png amb el
> fons transparent i la impressora s'ha tornat boja amb això de fer tinta
> transparent ;)
>
> algú tenia més problemes de visualització/impressió? jo ho he probat amb
> el kpdf i el kghostview i no he vist res extrany
>
> ja hi he afegit l'adreça del gilug i també les explicacions (que m'he
> inventat), com que segurament no agradaran gaire, hi ha una versió sense
> les explicacions que ja es pot començar a fer córrer

La install party de debian no és només això, intentaré que la gent es
possi l'enlightenment 17, per això vaig demanar que hi hagués en el
repositori local els cvs baixats ... Si no potser, jo ho tinc baixat en
el meu portàtil, no sé si hi hauria la possiblitat de copiar el meu
arbre de directoris al servidor per tal de no haver de perdre temps en
baixar-ho tot ...
Si encara hi ets a temps i et ve de gust, pots posar que la install
party de debian no és tan sols això, sinó que es posarà l'enlightenment
17 baixat i compilat de cvs mitjansant un script, i si no potser ...,
pos ja està bé així!!! total, la majoria de gent no sap ni el que és una
debian :S o sigui que ... suposo que tan és .