[gilug.org] Proposta cartell

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-02-27 21:13:31 UTC

> > http://gilug.org/jornades_gilug_marc2007.pdf
Bones llista, us escric per informar-vos que he imprés dos fulls amb
aquest cartell, per poder-ho penjar a la Udg, per si algú s'interessa i
vol venir.
Bé, m'he trobat amb un petit problema, quan s'imprimeix el logo del
mozilla EM surt tot negre, no sé si és que tinc mal configurada
l'impressora o què carai passa, però em surt el dinosaura amb tot el
fons negre.
És normal això ???
Per què passa ??
Bueno, sigui com sigui, penjaré aquests 2 cartells al p1 de
l'Universitat de Girona, per intentar d'atraura com més gent millor.
Ens seguim llegint i/o comunican!
Fins la pròxima

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com