[gilug.org] tema respositoris jornades

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-02-25 19:24:52 UTC

Bones llista, us escric aquest correu ja que m'interessaria que estigués
disponible per les jornades uns quants fitxers que necessitaré per tal
de poguer compilar l'enlightenment 17.

Necessitaria que hi hagués aquests paquets disponibles en el servidor :

https://omicron.homeip.net/projects/#easy_e17.sh // això és l'script que
compila l'enlightenment 17

Els paquets són :

mcvs subversion gcc g++ make libncurses5-dev xdialog autoconf
automake1.9
libtool
freetype1-tools
libfreetype6-dev
x11-devel no!!!!!
libx11-dev libjpeg62 libjpeg62-dev
pkg-config
libgstreamer0.10-0 gstreamer0.10-alsa
gstreamer0.10-gnonlin gstreamer0.10-plugins-base
gstreamer0.10-plugins-base-apps gstreamer0.10-plugins-good
gstreamer0.10-plugins-good-dbg gstreamer0.10-plugins-good-doc
gstreamer-editor gstreamer-tools gstreamer0.10-ffmpeg
gstreamer0.8-cdio gstreamer0.8-cdparanoia totem-gstreamer
gstreamer0.10-gnonlin-dev libgconf2-dev libglib2.0-dev
libgstreamer-gconf0.8-0 libgstreamer-gconf0.8-dev
libgstreamer-plugins-base0.10-dev libgstreamer-plugins0.8-0
libgstreamer-plugins0.8-dev libgstreamer0.10-dev libgstreamer0.8-dev
libidl-dev liborbit2-dev libpopt-dev libxml2-dev  gstreamer0.10-gnonlin-dev
libgstreamer-gconf0.8-dev libgstreamer-plugins-base0.10-dev
libgstreamer-plugins0.8-dev libgstreamer0.10-dev libgstreamer0.8-dev
libglpng libglpng-dev libpng12-0 libpng12-dev libjpeg62-dev
byson byacc flex
libltdl3-dev libltdl3 automake1.9
apt-file //no és estrictament necessari, però si aconsellable
gettext
libmodxslt0-dev libxslt1-dev
libtag1-dev
sqlite3 sqlite
libmpd-dev libmpd0
libtag1c2a libtagc0 libtagc0-dev libtagc0-ruby libtagc0-ruby1.8  libarchive-dev libzipios++-dev
giblib-dev

i opcionalment :

openoffice.org-l10n-ca openoffice.org
alsa-base alsa-oss alsa-tools alsa-tools-gui alsa-utils alsamixergui udev
module_assistant build-essential
linux-headers-2.6.18-3-all linux-headers-2.6-686
gimp gimp-help-en gimp-python libgimp-perl gimp-data-extras
cupsys cupsys-bsd cupsys-client cupsys-common cupsys-driver-gimpprint cups

Espero que el que es necessiti per instal·lar l'enlightenment 17 pugui
estar disponible, ja que sinó, es veurà la install party de debian
testing trucanda :S

També sóc conscient que demano molta cosa, per tant, m'ofereixo a donar
un cop de mà i si fa falta, podem quedar amb la gent que ha dit que
portaria els "servidors" per tal de què es puguin posar les coses a punt
abans de les jornades, si és possible, ja que si amb una hora s'ha de
copiar tot això als servidors .... ho veig xungo i no sé si és possible,
per això ho comento.

A part d'això, encara falta tot el codi de l'enlightenment 17 que s'ha
de compilar i tot plegat.

El codi de l'enlightenment 17 es pot trobar en aquest repositori de
cvs :
cvs_srv=":pserver::/var/cvs/e";

Espero que ho poguem dur a terme i que arribi a bon port tota aquesta
moguda que s'està organitzant!!!!!

I que seguim amb aquest ritme en aquesta llista i que la gent
pregunti .... Ja que si es fa això, no és per elitisme ni coses del pal,
si més no, per part meva, és per donar a conèixer tot els meus
coneixaments i col·laborar si m'és possible amb altres !!!!!!
Vinga gent!!!!
Fins aviat!!!

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com