[gilug.org] mdadm

Albert Martin albert martin gmail com
2007-02-21 09:14:35 UTC

Pots fer un chroot <arrel montada> i la teva arrel passarà a ser la
partició montada del raid. Allà pots instalar-desinstalar paquets
directament amb apt/dpkg

I si no com a última opció sempre pots també descomprimir un paquet
.deb i copiar els arxius a mà :)

per descomprimir un paquet a tmp:

dpkg-deb --extract paquet.deb /tmp