[gilug.org] cd's cremats

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-02-20 19:48:40 UTC

Bones ... us envio aquest correu ja que ja tinc els 10 cd's cremats de
debian  debian-testing-i386-netinst.iso, els he xaquejat un per un amb
md5sum per tal que no hi haguessin errors de copies.
Bueno, el material per part meva està a punt.
Ens veurem abans de les jornades per posar-ho tot als "servidors" per
tal que la instal·lació no es fagi feixuga ?
Ens llegim llista! :)
P.D.: he sacrificat una tarda de feina per fer això, però em sento molt
alleugerit ara ;)

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com