[gilug.org] executar aplicació Linux des de Windows

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-02-20 19:23:48 UTC

i si en comptes de instalar l'ordinador amb Ubuntu poses un linux terminal
server, tindras una sola configuracio i no hauras de gestionar tantes
maquines, podras fer-ho tot desde el servidor,

http://www.ltsp.org/

o pots posar internament una memoria usb de 1GB als clients i no els hi fa
falta disc dur, els clients arrenquen desde l'usb amb knoppix
i amb petites modificacions als scripts d'arrencada de knoppix es pot fer que
munti un /home al servidor,

A Dimarts, 20 de Febrer de 2007 18:44, David Casals va escriure: