[gilug.org] baixan't iso's

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-02-20 09:07:09 UTC

A Dilluns, 19 de Febrer de 2007 23:02, Marc Furtià i Puig va escriure:
> baixo la testing ja que igualment després s'haurà d'actualitzar la
> debian a testing per tal de poder configurar l'e17 correctament.

donç jo vaig dir que el CD netinst deixava triar la versio a la que volies
anar, pero amb l'ultim CD que vaig baixar no em va pas donar la opcio,

de totes maneres, en cas de que us decidiu per fer servir l'apt-proxy, tal hi
fa,
perque lo primer que s'ha de fer es la instalacio del sistema standard mínim
sense repositoris i despres entrar en el sistema per crear manualment les
configuracions de apt i instalar amb les "tasks" de "aptitude",