[gilug.org] proposata tema cartells

2007-02-19 18:15:48 UTC

Això de les captures de pantalla és molt complicat, no només per la
qüestió de què es distingeixi bé (el cartell també s'ha de poder reduïr
per a enviar-lo per correu-e), sinó també per a veure "què capturem" que
pugui representar una mica la jornada, i també que ho entengui un usuari
inexpert.

Narcís

El dl 19 de 02 del 2007 a les 19:00 +0100, en/na Marc Furtià i Puig va
escriure: