[gilug.org] Resum reunió 10 de Febrer

Oriol Pellicer oriol elsud org
2007-02-19 17:27:21 UTC

A Dilluns 19 Febrer 2007, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Finalment tenim la fàbrica disponible el dia 10 de Març (yuju!)

Collonut! :)

> Problema 1:
>   Tenim disponible fins les 19h, la reunió i propostes del gilug ho
> haurem de fer a una sala que hi ha al costat, ja que han de fer proves
> de só pel concert que hi haurà a la nit, però tenim espai suficient.

Cap problema.

> Cosa que queda per mirar:
>   El tema del menjar, se'm va endescuidar de preguntar-li a veure com
> estaria el tempa. Potser tindrem problemes, ja que em va dir que en
> principi els dissabtes al matí no obren, però que obriran per tal que
> podem fer les jornades. Nosé si hi haurà algu per poguer fer dinars i
> així... Sino haurem de buscar una alternativa per allà a prop.

Si no es pot menjar allà ja menjarem a un altre lloc, però estaria bé saber-ho
amb temps. Si ho pots preguntar...

> Hem de començar a fer cartells i escrits per poguer-los postejar a
> altres llistes :)

En Guerau va dir que miraria de fer el cartell, però no sé com ho té. Algun
altre voluntari?

Salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg