[gilug.org] [Fwd: Re: manual debian e17 fet]

David Casals hakd0c telefonica net
2007-02-19 12:21:25 UTC

> A Diumenge, 18 de Febrer de 2007 20:31, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:

> la instalacio de cds de kubuntu ja sera una instalacio força complerta,
> pero en el temps que estem no es pot passar sense connexio a Internet i
> descarregar alguna cosa, com el debian o el e-17,

La meva experiencia es que si vols tindre l'apt-proxy actualitzat amb
una adsl de 3 o 4 Mb tardes mes d'una setmana amb la connecció a
Internet traient fum (almenys si el vols tindre actualitzats amb els
repositoris d'Ubuntu, els de Debian no se a quin ritme s'actualitzen).

> com que jo em poso pesat amb l'apt-proxy, ahir vaig mirar de fer-lo amb els
> dos ordinadors que tinc a casa, he arribat a carregar-lo amb dvd's de debian

Jo ja vaig explicar en el meu moment per que en el meu cas particular no
em servia l'apt-proxy

> he de fer algunes proves, pero de moment crec que va, i si cas podre portar-lo
> a la party,

Perfecte ja et preguntare algunes coses