[gilug.org] [Fwd: Re: manual debian e17 fet]

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-02-18 12:06:44 UTC

Clar que funcionen, i de fet crec que és la opció més recomenable per
a usuaris nous, però lo de la distribució sencera en CDs té més sentit
per distribucions estables que per cap altra, ja que la testing i la
unstable canvien molt sovint, per això es sol instal·lar des de xarxa.

De fet, em sembla que des de can debian et pots baixar una tira de
15CDs amb tot el que incorpora la stable en els seus repositoris ;)

Quim