[gilug.org] [Fwd: Re: manual debian e17 fet]

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-02-18 10:23:13 UTC

A Dissabte, 17 de Febrer de 2007 20:32, Marc Furtià i Puig va escriure:

> Ja, ja ho sé, però el problema és que els cvs de l'e17 ocupen 608
> megues!! sense contar els repositoris de paquets de debian que es
> passarà d'stable a testing .... (o això és el que tinc pensat fer si més
> no)
> Crec que és millor que en parlem ara que no que ens vingui la por i el
> mal tot d'un plegat ... no ?

segueixo dient que el apt-proxy es lo millor que es pot fer servir,
- s'ha fet expressament per guardar paquets
- pot importar dvd's o arxius .deb que es trobin en disc
- la configuracio del client es minima, nomes ha de modificar el sources.list
amb el nom del servidor i el port,

per mes informacio podem mirar l'article:

Updating multiple machines on low bandwidth
http://www.debian-administration.org/articles/406

en el que es fa la instalacio d'un apt-proxy i es donen instruccions per
alimentar-lo amb els dvd's que s'han descarregat previament (o s'han obtingut
d'alguna altra part), despres nomes queda posar una linia al sources.list
dels clients i per els clients la descarrega sembla instantania,