[gilug.org] Proposta!

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-02-13 11:31:08 UTC

Bé, tinc una petita proposta per vosaltres.. a veure què us sembla.

Més enllà de les típiques linux-parties de formació o d'introducció a
nous usuaris, estaria bé trobar alguna forma d'incentivar el propi
grup per fer coses noves o més atractives. He vist que al GiLUG hi ha
força gent molt posada en molts aspectes tècnics, i a mi personalment,
el tema de serveis en linux m'apassiona bastant, pel que proposo el
següent:

Muntar un mini-concurs de muntatge de servidors de cost mínim, obert a
tothom qui hi vulgui participar a banda de la gent de GiLUG,
evidentment.
Jo personalment, crec que es podrien fixar uns llindars de rendiment
que han de complir les màquines o unes especificacions bàsiques per
tal d'equilibrar les propostes a presentar, com ara que completi un
volcat de MySQL d'un conjunt preestablert de dades en un temps
determinat, etc, etc

Fins i tot podríem ampliar el concurs i proposar diverses categories,
com ara la de servidors de cost mínim i una altra de creació
d'estacions multimèdia de cost mínim (mini-pcs per veure DivX a la
tele, entre moltes altres coses). Això estic convençut que atrauria
molta gent de fora, especialment si es munta bé, i amb temps!

Com ja he dit, no disposo de molt temps lliure, però estaria encantat
de mirar de fer-vos una proposta amb cara i ulls si us agrada la
iniciativa :)

Apa, queda dit!
Quim.