[gilug.org] Ubuntus demanades

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2007-02-11 15:28:36 UTC

A Diumenge 11 Febrer 2007 08:53, Oriol Pellicer va escriure:
> Ostres, jo tenia pensat fer-ho amb Kubuntu, ¿es pot modificar la comanda?
> Sinó és igual, ja les copiaré.
>
> Ahir vam fer una mica de reunió per preparar les Jornades del 10 de març.
> L'Eduard va prendre notes de tot i ja ho passarà a la llista (horaris,
> contingut, etc.)

Disculpeu que jo em vaig comprometre a venir i al final tot se'm va girar. La
mainada, una mala nit, etc...
Tenia una assemblea amb la cooperativa a les 5 i la quedada del gilug a les
6,30 i m'ho vaig saltar tot, i aquesta nit encara ha estat més nefasta.
Espero que anés tot bé, ja ho llegiré a la llista i espero poder venir a Celrà
(??).

> Salut!

Salut
 Dani