[gilug.org] Preparació de les 2es Jornades del Gilug

David Casals hakd0c telefonica net
2007-02-08 08:04:23 UTC

Bones a tothom,

En/na Marc Furtià i Puig ha escrit:
> Bones primer de tot,
> El dc 07 de 02 del 2007 a les 16:44 +0100, en/na Lourdes Mallorquí i
> Dani Fossas va escriure:

>>> 12h Asterisk (Oriol Pellicer)
>>> 13h Música,Media & Linux (Xavier de Palau)
>>> 14h Dinar (qui s'apunti)
>>> 16h Petita Història dels S.0.(Jaume Teixi)
>>> 17h Webs amb Drupal (Marc Furtià)

> [...]
> ja que ja molt(casi un any) que no tinc cap drupal corrent.
> D'altra banda, jo proposo ajudar a fer el curset d'introducció a
> gnu/linux amb ubuntu's (tot i que no m'agradin gaire, per no dir gens a
> mi).
> No sé com està el tema, però si m'he de currar una xerrada sobre drupal,
> necessitaré temps, ja que aquest divendres, tot just acabo examens de
> l'uni.
> A partir d'aqui, vosaltres decidiu.

> Es deia de fer a la fàbrica de celrà, però fa falta que es confirmi si

Per desgràcia no tinc temps per ajudar en massa coses, però pel tema de
la install party tinc un proxy cache amb squid, per allò de que els
paquets només els descarregui un i en disfrutin tots sense destrossar la
connexió a Internet que hi pugui haver.

El faig servir per fer instal·lacions de proba o sigui que segur que
funciona. Si el necessiteu mel demaneu.

Atentament
David Casals
hakd0c