[gilug.org] Preparació de les 2es Jornades del Gilug

2007-02-07 12:40:42 UTC

Jaume, se'm fa molt atractiu un programa així, i acabant amb una
assemblea.

A mi m'agradaria parlar també (a la tarda?) de les migracions, però no
migració del programari, sinó la migració de l'usuari. Aquelles
dificultats amb què es troben els i les usuàries i també els tècnics i
responsables que han de gestionar/negociar els canvis de programari
privatiu a programari lliure.

Narcís Garcia

El dc 07 de 02 del 2007 a les 13:24 +0100, en/na  va
escriure: