[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Joan Guillén joan ginesguillen com
2007-02-01 10:19:04 UTC

Bones a tothom!

És tant fàcil com si no tens ganes o no tens cap motivació, no ho facis, no
estàs obligat...
>Marc:
>Sincerament, no sé si m'emerdaré a fer un curset. Total per què fer-lo ?? A
qui li interessa a part de tu ?? És més, el curset d'introducció a gnu/linux
que vaig fer amb ubuntu a la volcanica hi havia 4 >"alumnes" i es va
instalar a 2 màquines l'ubuntu. Però deixant de banda això, crec que aquest
curset no interessa a ningú si no és per dir que en el gilug fem alguna cosa

T'equivoques, si que pot interessar ... L'únic que no has divulgat,
promocionat a la gent que li pot interessar....
Jo he pogut parlar amb varia gent i haurien moltes associacions de diversus
temes que els interessa i molt.... Senzillament t'has de moure una mica i
saber enfocar a qui li pot interessar.

>Marc:
>Tans caps tants barrets ... si bueno, i també tants caps, tants interessos
Interessos de què? .... Econòmics potser?
Marc si us plau parla clar no vinguis tirant patades i et quedis a mitges.
P.q. qualsevol persona que segueixi la llista es pot fer una idea equivocada
del que vols dir i del que hi ha.

>Marc:
>Si no recordo malament, un dels objectius del gilug era donar a coneixer el
programari lliure a les comarques gironines, per això he proposat fer-ho
coordinadament mitjansant les JPL.
Em referia a la jornada i no a la idea global del Gilug .... A la forma i no
al concepte... No sé si ho entens. Ets una mica dur... Quan vols ho entens
tot molt bé però altres vegades et montes unes palles mentals al·lucinants.

>Marc:
>Sincerament, jo ja no n'estic segur de si seguir o deixar-m'ho correr,
n'estic un pèl tip de que sempre se'm senyali únicament per intentar estirar
el gilug cap a un lloc determinat.
No et montis pelicules... És bo que tinguis ganes fer coses, que tinguis
inquietuds, idees però crec que l'única cosa que et falta es focalitzar-ho
millor des d'un punt de vista més positiu, optimista i no t'han derrotista,
que cada cop que fas un comentari sembla que s'hagi d'acabar tot i no és
això.

Evidentment la meva opinió.

>Marc:
>P.D: i com deia no sé qui seguint aquest fil, si he de demanar disculpes
per aquest correu, també les presento davant de qui sigui.
P.D.: No has de demanar disculpes a ningú, l'única cosa que fem és fer
servir la llista per canviar punts de vista i arribar a bon port,
conclusions, projectes i sobretot realitats.

Joan Guillén