[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2007-02-01 06:43:19 UTC

A Dimecres 31 Gener 2007 22:21, Oriol Pellicer va escriure:
> [...]
> faltaria ;), comencem a concretar? Vinga doncs, després d'aquest parèntesi
> de moment el sabem és això:
>
> - Data: 10 de març de 2007 (si no va bé que es digui)
> - Llocs possibles: De moment hi ha el que va proposar l'Eduard (La
> Fàbrica), si no en surt cap més ja es podria anar demanant (què et sembla,
> Afro?) - Tallers/Xerrades:
> -> Música/multimèdia (Xavier)
> -> OpenOffice/Mozilla (Narcís?)
> -> Asterisk (Oriol)
> -> etc. (aneu dient)
>
> Us animo a que presenteu proposes, que segur que teniu alguna cosa a dir!

I alguna coseta més, com ara iniciació?
Així aprofitem el que ja hi ha preparat i "saldem" comptes amb en Marc
;-)

I  més endavant us donaré la pallissa demanant un curset més avançat,
jejejeje.

> Potser seria bo que fixéssim una data per tancar el calendari, per tal de
> tenir prou temps per fer algun cartell, programació, etc. Què us sembla si
> posem com a data màxima per a presentar tallers o xerrades a mitjans de
> febrer?
>

> Salut!
>
> PD: Després d'escriure tot això he vist el mail d'en Joan (que ha arribat
> tard perquè s'havia quedat encallat per no sé quin motiu, perdó :P), i
> estic d'acord en planificar el tema, o sigui que si voleu podem quedar,
> però crec que ho podríem organitzar des de la llista.

P.D. Sembla que hi havia problemes amb el servidor de gmail i alguns missatges
s'han creuat !